تحصیل درهندوستان

ثبت وقایع زندگی روزمره ام درهندوستان

تحصیل درهندوستان

ثبت وقایع زندگی روزمره ام درهندوستان

خط اینترنتم وصل شد.

بالاخره بعد چندروز دوندگی خط اینترنتم وصل شد. ویک قطعه ای به اندازه فلش مموری بهم دادند که با وصل کردن آن به پورت usb لب تاب 24 ساعته شبانه روز با سرعت حداکثر144 کیلوبایت وبا قابلیت استفاده از مکالمه تلفنی وsms می تونم هر کجای هند که برم از اون استفاده کنم. واقعا نسبت به سایر کانکشن های اینترنت خیلی عالیه. تازه ماه اول هم مجانی وبدون محدودیت زمانی وحجم اطلاعات.

پاسخ به نظرات

سوال: سلام دوست من.من آرزومه بیام هندادامه تحصیل بدم ولی تافل ندارم چیکار کنم آیا میشه بدونه تافل اومد.خوهشن راهنمایم کن دارم دیونه میشم از بیکاری و دربدریو نیشخند بعضیها

پاسخ: اکثر دانشجوهایی که میان هند بدون تافا وایلتس وحتی بعضی ها رو سراغ دارم که اصلا بلد نبودند اسمشون رو به انگلیسی بنویسند ولی اومدند هند وهمه چی رو یاد گرفتند. معمولا کسایی که میان هند از کورس زبان شروع می کنند بعد میرن دروس دانشگاهی رومیخونند.

پاسخ به نظرات

 سوال سمیه: می خواهم برای سال تحصیلی جدید به هند بیام
برای شهر دچار تردید شدم
بین پونا و حیدر آباد ؟؟
من مهندسی کامپیوتر خوندم و برای دوره های فوق لیسانس می خواهم بیام اونجا و دوست دارم رشته مهندسی صنایع را ادامه بدم که در حیدرآباد چنین رشته ای نیست .
فکر می کنم شما در پونا هستید می توانید من را راهنمایی کنید ؟؟
ممنونم  

پاسخ: خودم پونا رو از همه لحاظ بیشتر از هرشهر دیگه بهتر می دونم. از موقعی که اومدم تا الان آب وهواش واقعا عالی بوده. برخورد مردمش با خارجی ها خیلی خوبه . هررشته ای که فکرشو بکنید توی پونا هست.تعداد کالج ها خیلی زیاده واین خودش حق انتخاب رو برای دانشجو باز می زاره.که هرجایی که به محل سکونتش نزدیکتره یا هرجایی که خودش دوست داره درس بخونه. وخیلی دلایل دیگه که پونا رو از بقیه شهرهای هند متمایز میکنه. درضمن ایرانی های مقیم اینجا زیادن(منظورزرتشتی های ایرانی که اززمان ساسانیان وبعضی ها دربعدا دراینجااقامت دارند)که  این خودش یه پوان مثبتیه برای اونهایی که نیاز به راهنمایی وکمک دارن وهیچکس رو درهندندارن.

  

--------------------------------------------------------------------------

سوال:محسن: منم میخوام تو هند درس بخونم MBA

کدوم دانشگاه هم ارزونه هم معتبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

پاسخ: کالج های معتبر توی هند خصوصا شهردانشگاهی پونا خیلی زیادن.حالا بستگی به رشته تحصیلی شما داره که  چی رو انتخاب کنید ا از ۱۵۰ دلار هست تا ۵۰۰۰ دلار. رشته MBA درحدودسالیانه۳۵۰۰ دلار بایدباشه. 

--------------------------------------------------------------------------

کارهای روزمره ام

دیروز کارهای زیادی رو انجام دادم. خونه کرایه کردم موتور خریدم چندتا وسیله ضروری خونه رو خریدم .امروز هم قراره برم بانک که یه حساب مسترکارت یا ویزا کارت باز کنم.هند کشور خیلی پیشرفته ایه  برخلاف خیلی ها که ندیده مردم پاکستان وهند را فقیرترین کشورها می دونن. باید امد ودید

شهرهمیشه بهاری هندوستان

الان تو شهر پونای هندم. کورس زبان انگلیسی رو می خونم جای همه تون خالیه خیلی خوش آب وهواست. مردم آروم وخیلی خوبی داره.کالجی که در اون درس می خونم کلاس هاش با مشارکت ایالات متحده وهند برگزار میشه. دیگه نمی دونم چی بگم .هرچی که از هند می خواین بدونید بپرسید همه چی رو مو به مو توضیح میدم.