تحصیل درهندوستان

ثبت وقایع زندگی روزمره ام درهندوستان

تحصیل درهندوستان

ثبت وقایع زندگی روزمره ام درهندوستان

پاسخ به نظرات

 سوال سمیه: می خواهم برای سال تحصیلی جدید به هند بیام
برای شهر دچار تردید شدم
بین پونا و حیدر آباد ؟؟
من مهندسی کامپیوتر خوندم و برای دوره های فوق لیسانس می خواهم بیام اونجا و دوست دارم رشته مهندسی صنایع را ادامه بدم که در حیدرآباد چنین رشته ای نیست .
فکر می کنم شما در پونا هستید می توانید من را راهنمایی کنید ؟؟
ممنونم  

پاسخ: خودم پونا رو از همه لحاظ بیشتر از هرشهر دیگه بهتر می دونم. از موقعی که اومدم تا الان آب وهواش واقعا عالی بوده. برخورد مردمش با خارجی ها خیلی خوبه . هررشته ای که فکرشو بکنید توی پونا هست.تعداد کالج ها خیلی زیاده واین خودش حق انتخاب رو برای دانشجو باز می زاره.که هرجایی که به محل سکونتش نزدیکتره یا هرجایی که خودش دوست داره درس بخونه. وخیلی دلایل دیگه که پونا رو از بقیه شهرهای هند متمایز میکنه. درضمن ایرانی های مقیم اینجا زیادن(منظورزرتشتی های ایرانی که اززمان ساسانیان وبعضی ها دربعدا دراینجااقامت دارند)که  این خودش یه پوان مثبتیه برای اونهایی که نیاز به راهنمایی وکمک دارن وهیچکس رو درهندندارن.

  

--------------------------------------------------------------------------

سوال:محسن: منم میخوام تو هند درس بخونم MBA

کدوم دانشگاه هم ارزونه هم معتبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

پاسخ: کالج های معتبر توی هند خصوصا شهردانشگاهی پونا خیلی زیادن.حالا بستگی به رشته تحصیلی شما داره که  چی رو انتخاب کنید ا از ۱۵۰ دلار هست تا ۵۰۰۰ دلار. رشته MBA درحدودسالیانه۳۵۰۰ دلار بایدباشه. 

--------------------------------------------------------------------------

نظرات 3 + ارسال نظر
وحید شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:00 ب.ظ http://cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی همکاری خود را با ما اغاز کردند

1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

رضا چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:25 ب.ظ http://www.rezalove2009.blogfa.com

سلام دوست من.من آرزومه بیام هندادامه تحصیل بدم ولی تافل ندارم چیکار کنم آیا میشه بدونه تافل اومد.خوهشن راهنمایم کن دارم دیونه میشم از بیکاری و دربدریو نیشخند بعضیها

west wind جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:56 ب.ظ

کم کم خواهید دید که هندیها فقط محافظه کارند و میدونن چکار دارن میکنن...زیاد به رفتارشان خوشبین نباشید....ما چند پیراهن بیشتر پاره کردیم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد