تحصیل درهندوستان

ثبت وقایع زندگی روزمره ام درهندوستان

تحصیل درهندوستان

ثبت وقایع زندگی روزمره ام درهندوستان

ماه شراوان هندی و ماه رمضان اسلامی

کسانی که پیرو دین "هیندو" هستند از امروز به مدت ۱ ماه مشروب نمی خورند غذا هم فقط Veg می خورند توی این ماه. اسم این ماه هم "شراوان" هست. یکی از دوستای هندیم می گفت مثل ماه رمضون شما، این ماه برای ماها یه سری حریم و حرمت ها داره.

البته اینجا هم مثل همه جای دیگه کسانی هستند که اعتقاد ندارند و کار خودشون رو می کنند.

ولی کسی نمیاد یقه اشون رو بگیره و بگه: چون دین ما اینه! شما هم باید مثل ما رفتار کنین!

حتی همه ی bar ها ومشروب فروشی ها هم باز هستند

 از بودن در کشوری که دموکراسی به معنای واقعی درش برقراره لذت می برم.


خدایا سپاسگزارم ازت از اینکه آزادانه به من اجازه دادی برای دینم، فرهنگم، احساساتم، بیانم و حتی شیوه ی لباس پوشیدنم تصمیم بگیرم.


نظرات 3 + ارسال نظر
رضا جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:49 ب.ظ http://pcsoftware.blogsky.com/

آیا می خواهید:
1- آمار وبلاگتان را منفجرکنید؟
2- روزی حداقل 300 بازدید کننده داشته باشید؟
3-هرگاه که وارد وبلاگ می شوید ، 25 کاربر آنلاین باشند؟


(برای نمونه به آمار وبلاگ بنده توجه کنید)

faryad جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:11 ب.ظ http://mojebigarar.blogfa.com/

بنا به خبرهای موثق دریافتی از زندان اخبار مربوط به انتقال زندانیان اعتصاب غذا کننده از انفرادی به بند عمومی و همچنین دست کشیدن آنها از ا عتصاب اعتباری ندارد و فقط شایعه است

مصطفی شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام اقا ارش
مصطفی هستم قبلا کامنتی گذاشته بودم که ایمیل شما رو ندارم و...
بهم گفتید اگه سوالی دارم براتون پیغام بگذارم.
من سال دیگه می خوام بیام پونا کالج وادیا.میشه از دوستانتون کسی که کارش اخذ پذیرش اولیه از وادیا است بهم معرفی کنید.میدونید که برای گرفتن ویزا دانشجویی به معرفی نامه کالج نیاز اس.
بازم ممنون
جواب رو یا برام ایمیل کنید یا برام اف بگذارید.ولی لطف کنید بگذارید کامنت من خصوصی بماند.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد