تحصیل درهندوستان

ثبت وقایع زندگی روزمره ام درهندوستان

تحصیل درهندوستان

ثبت وقایع زندگی روزمره ام درهندوستان

کارهای روزمره ام

دیروز کارهای زیادی رو انجام دادم. خونه کرایه کردم موتور خریدم چندتا وسیله ضروری خونه رو خریدم .امروز هم قراره برم بانک که یه حساب مسترکارت یا ویزا کارت باز کنم.هند کشور خیلی پیشرفته ایه  برخلاف خیلی ها که ندیده مردم پاکستان وهند را فقیرترین کشورها می دونن. باید امد ودید

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیه جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام آرش جان
من سمیه هستم
می خواهم برای سال تحصیلی جدید به هند بیام
برای شهر دچار تردید شدم
بین پونا و حیدر آباد ؟؟
من مهندسی کامپیوتر خوندم و برای دوره های فوق لیسانس می خواهم بیام اونجا و دوست دارم رشته مهندسی صنایع را ادامه بدم که در حیدرآباد چنین رشته ای نیست .
فکر می کنم شما در پونا هستید می توانید من را راهنمایی کنید ؟؟
ممنونم

west wind جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ب.ظ http://ultimatethought.blogspot.com

سلام
هر چه زمان بگذره میبینید که کشور پیشرفته ای نیست.....
هندی ها به تنبلی شهرت دارند

west wind جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:01 ب.ظ

نوع کارتی که دارن برای بانک فقط بدرد هند میخوره و بین المللی نیست...یعنی dabit هست و credit نیست.
ضمنا اگر پول داخل حسابتون کمتر از میزان لازم باشه..جریمه میکنن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد