تحصیل درهندوستان

ثبت وقایع زندگی روزمره ام درهندوستان

تحصیل درهندوستان

ثبت وقایع زندگی روزمره ام درهندوستان

جشن سال نو هندی

امروز ۱۶ مارچ سال نو و آغاز فصل بهار در هند با شکوه فراوان برگزار شد.توضیح زیادی در این مورد نمیتونم بدم چونکه تازه دارم تحقیقاتی رو در مورد این جشن شروع کردم و میخوام بدونم چه ارتباطی با جشن نوروز ما ایرانیها داره.

بدرود

نظرات 4 + ارسال نظر
لبخندایرانی-پسرانه قدیم سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ق.ظ http://iranpk.persianblog.ir



سلام برشما وبلاگ نویس توانا
با توجه به بازدید از وبلاگ شما ورضایت کامل از مطالب موجود در وبلاگ شما
از شما در خواست می شود که در صورت بازدید از وبلاگ ما که دارای پیش از160 دوست لینکی همکار است تبادل لینک داشته باشید.در صورت توافق لینک وبلاگ* لبخندایرانی-پسرانه قدیم *را در وبلاگتان قرار دهید و خبردهید تا در عرض حداقل 30دقیقه پس از بازدید پیغام شما در فهرست لینکی این وبلاگ قرار گیرید و به بیش از 100نفر از دوستان ما معرفی شوید
برای حمایت از این وبلاگ خواهشمندیم بر روی تبلیغات موجود در وبلاگ ما کلیک کنید.شاد وموفق باشید
www.iranpk.persianblog.ir
مدیریت:hu

شهریار سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام

دوست عزیز


شهریار هستم

میخواستم در رابطه با تحصیل وامکان زندگی در هند مقداری

اطلاعات کسب کنم

اگر لطف بفرمایی از این دو جهت برای من مقداری توضیح بدی

ممنونت میشم.

من کامنت خودم رو برایت میگذارم در صورت تمایل از طریق چت

در ارتباط باشیم.

با آرزوی بهروزی برای شما

.:: علی ::. سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ق.ظ http://norouzshop.mihanblog.com

^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^####^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^#^#^#^^^^#^^^^^#^^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^^#^^#^^^^^#^^#^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^#^#^#^^^##^^^#^^^^
^^^^^^#^^^^^#^^^#^#^#^####^^^#^^^^^
^^^^^^##^^^^#^^^#^#^^^^#^^^#^#^^^^^
^^^^^^###^^^^#^^^#^#^^^#^^#^^^#^^^^
^^^^^^#####^^^#^^#^^#^^##^^^^^#^^^^
^^^^^^^#####^^^############^^##^^^^
^^^^^^^^^^##^^^^##^^^^######^^^^^^^
^^^^^^^^^^^##^^###^####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^###^^^^####^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^##^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^##^^^^^^^^^^####^^^^^^^^^^^
^^^^^^^##^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^

سلام دوست گرامی

وب خیلی خوبی داری [قلب][گل][گل]

همین جور داشتم برای خودم تو نت میگشتم وب قشنگت رو دیدم[قلب]

کارت خیلی خوبه بهت تبریک میگم[گل]

یه سر به وبلاگ من هم بزن اگه خواستی و دوست داشتی بگو تا لینکت کنم

منتظرم ها

یادت نره

http://norouzshop.mihanblog.com

امین چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام آرش خان
خوبی داداش؟ واقعا استفاده کردم از وبلاگت دونه دونه آرشیو وبلاگت و خوندم چند تا سوال دارم که اگه جواب بدی خوشحال میشم من میخوام یه سفر بیام پونا واسه هم تفریح هم امتحان بین المللی دوره های مایکروسافت میخوام بدونم بلیط رفت و برگشت بمبئی هفتصدو پنجا تومنه اما زینه اقامت اونجا چطوره میخوام بدونم خرجم چقدره گذرنامه مو گرفتم اما ویزای توریستیم مونده اونم به خاطر شکیه که دارم نسبت به مخارج واسه اقامت .
اگه راهنمایی کنی ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد